Jak otworzyc nagrywarke-bezpiecznie?

Autor: kkuczyk_at_op.pl
Data: Fri 22 Nov 2002 - 11:23:51 MET

Witam!

Przyznam sie do bardzo glupiej rzeczy. Nakleilem raz mala karteczke na CD i
zapomnialem jej zdjac. Zostala ona wciagnieta do napedu. Ma wielkosc ok. 1x3
cm. Jak ja bezpiecznie wyjac z nagrywarki? Czy sie ja rozkreca czy to jest
jakas sztywna konstrukcja? Jestem w tych sprawach laikiem, ale jesli moge to
zrobic samemu to bedzie najlepiej? Nagrywarka nie jest juz na gwarancji, ale
nie chce jej zepsuc...Czy w serwisie moga to dobrze zrobic czy nagrywarka
wymaga po prostu wymiany? Narazie dziala dobrze, ale nie chce jej totalnie
zepsuc, albo zniszczyc plyt, ktore tam bede wkladal...

Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

Pozdrawiam

Krzysztof