Re: różowa nalepka na coolerze

Autor: Piotr (piotrnospampikula_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 11:21:47 MET

> Jesteś pewien, że wiatrak jest sprawny, podłączony i do tego
> podłączony w _odpowiednim_ miejscu? Na pewno dobrze założyłeś
> radiator i dotyka on na całej powierzchni rdzenia procesora?

Wiatrak jest sprawny - podłączyłem go do innego zasilania (Chassis Fan) i
działa (kręci się i w jednym z komputerów pokazuje ilość obrotów, w moim nie
pokazał, ale może za szybko go wyłączyłem, bo teraz zaczął pokazywać obroty
po ok. 5 sek.).
Radiator jest równo postawiony i wydaje mi się, że dotyka całej powierzchni
rdzenia (ale tego chyba się nie da sprawdzić).
Teraz mam włączony ten cooler do chassis fan i kręci się już kilka godzin na
małych obrotach (jego prędkość wzrasta wraz ze wzrostem temperatury).
Nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić.
Piotr