Re: różowa nalepka na coolerze

Autor: Kovalek (kovalek_at_cord.nu)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 10:31:45 MET

Użytkownik "Piotr" <piotrnospampikula_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem cooler Titan TTC-D5T (TC) i ma on na radiatorze różową nalepkę.
Czy
> mam ją zerwać, czy zostawić? (ma być założony na procesor Athlon 1700+),
> podobny cooler - TTC-D5T (3) - nie miał takiej nalepki (zakładałem go na
> Durona) i jest OK.

To pewnie jest cos na wzor pasty silikonowej, ktora ma za zadanie przewodzic
cieplo.
Jesli nie masz jakies specialnej pasty, to nie zrywaj tego. Dzieki temu
procesor bedzie sie lepiej "stykal" z radiatorem, a co za tym idzie,
radiatore bedzie odprowadzal wiecej ciepla od procesora.

Pozdr.
Leszek Kowalski