filtry przeciwzakloceniowe

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 09:59:05 MET

Witam ponownie:)
Mam jeszcze jeden problem ...
Czy zna ktos jakies dobre filtry przeciwprzepieciowe i przeciwzakloceniowe
??? Poszukuje czegos co posiada:
- dobrze dobrany warystor
- kondensator filtrujacy
- obciazenie do 10A

najbardziej mi zalezy, zeby tlumilo zaklocenia podowodowane przez sprzet
jaki ludzie podlaczaja sobie w czasie remontow itp ... co do piorunow to nie
ma na nie 100% zabezpieczenia wiec to sprawa 2-rzedna dla mnie ...

Nigdzie nie moglem znalezc jakichs testow czy porownan ... potrzebuje
zalozyc dodatkowe zabezpieczenie do kompa a w sklepie przeciez nie bede mogl
otworzyc listwy i zobaczyc co w niej siedzi ... w domu mam taka fajna
listwe, ale juz takich nie sprzedaja a potrzebuje jeszcze jedna do firmy ...