Re: Monitor 17" NEC FE791SB kupilem - opinia...dlugie...OK

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 08:31:22 MET

> 1. Ostrosc i mydlane brzegi ? U mnie nie ma wcale mydlanych brzegow, moze
> tez ci sie trafil taki egzemplarz. Jak przeczytales tamten watek, to
pewnie
> pamietasz ze po regulacji potencjometrem, obraz byl bardzo ostry

Zrobilem regulacje - jest super....

> 5. Skad te 1200 ? ja widzialem juz za ok. 1050 zl

np w Krakowie www.pcprojekt.pl we wszystkich sklepach jakich bylem ten model
byl tylko na zamowienie(zamawiasz i dostajesz paczke bez sprawdzania) a w
tym jednym mozna przebierac tylko trzeba dac 1200zl.

> nie siedziales przedtem przy "bance" albo DynaFlat ?

Siedzialem przy bance 15" KFC-NEC
Dzisiaj juz nie mam wrazenia wkleslosci.

Im wiecej siedze przy tym necu tym bardziej jestem zadowolony z zakupu .

GM