Re: DFI AK-74

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 10:48:35 MET

W artykule <3ddbe6c5_at_news.vogel.pl>
Usenetman Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>czy
>dałem
>stopni,
>Duronie

>Zmieniając Durona zmieniłem na nim wentylator na mocniejszy. Rzadko jest
>przekroczone 53 stopnie Celsjusza. Metoda pomiaru - program VIA Hardware
>Monitor - z płytki instalacyjnej od płyty głównej.
>Przy Duronie 800 (słabszy wentylator) temperatura była podobna.

Wentylator zmieniłem jakiś miesiąc wcześniej na taki wielki (3200 rpm) i mam
w ok. 50 - 55 st. C Pod tym wentylatorem D600 miał 33 st. C.
A jak u ciebie temperatura systemu (wenątrz skrzynki)? Dawniej miałem ok.
30, teraz 37 st.C i bardzo się grzeje zasilacz (230 W) Czyżby procesor tyle
z niego wyciągał? Może mi się wydaje, zawsze był po prostu zimny.
Do pomiaru temp. też używałem Via hardware monitor.