Re: wykrzykniki od nagrywarki

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 23:41:36 MET

In article <3DDCD97F.3E4BDD4A_at_skrzynka.pl>, colnet_at_skrzynka.pl says...
> Pożyczyłem pewnego dnia nagrywarkę od kolegi. Dwa dni temu zaniosłem
> ją na inny komp który okazał się niezbyt sprawnym i po kilku munutach
> sam się resetował . dziś mam ją u siebie - ale gdy nagrywarka
> "zgłasza się na płycie" to ma chyba 5 wykrzykników obok swojej nazwy.
> nagrywarka nadal działa bez zarzutu , tyle tylko że za 2 tygonie
> muszę ją oddać i chciałbym bez wykrzykników . Napiszcie kilka słow .

Sprawdz tasme ide na ktorej masz podlaczona nagrywarke. Byc moze nie
do konca wtyczka wcisnieta, albo po prostu jest zepsuta. Sprobuj na innej
tasmie.
Jest jeszcze gorsza mozliwosc, a mianowicie zwalony kontroler IDE na
plycie. Na to juz niestety niewiele poradzisz.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!