Asus A7V kt133-raid -zwisy na "secondary ata100"

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 23:25:48 MET

Mam asusa a7vkt133a-raid , najnowszy bios i konfiguracje :
athlon 1.0
512 ramu
aver media tunertv
agp asusv 7100 pro 64mb
soundblaster 128
d-link sieciowka

CDRW teac 12*
cd-rom asus 52*
dvd asus 16*
to wszystko podłączone na kanałach ide , system zaś startuje z gniazd
kontrolera raid , primary ata 100 .
Problem jest taki że gdy przypiełem drugi dysk z kieszenia ale do kanału
secondary ata 100 i odpaliłem z niego winde (przy jednoczesnie odlaczonym
dyskiem z kanału primary) to winda wiesza się po okolo 10 sekundach od jej
załadowania . gdy ten sam dysk z ta sama tasma wepne na kanał primary ata
100 dysk dziala i jest ok , gdy go wepnę spowrotem na kanal secondary znowu
zwis kompa ,. Zmieniałem tasmy i dyski i kazdy z nich gdy startowal z kanału
secondary komp sie wiesza po zladowaniu windy . Dodam że kazdy z tych dysków
jest w kieszeniach tego samego producenta (ata100) . Ale kieszenie
sprawdzałem i zamienialem nie maja oneraczej zwiazku z tym problemem bo
zawsze wszystko dzialo ok do póki nie odpale widy z kanalu secondary .
czy ktos z użytkowników uruchamiał windowsa z kanału secondary a nie z
primary kontrolera raid ?
Czy to normalne ?
pozdr
tomekn