Re: Karta telewizyjna - czy ma FM - Pomoc

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d[SPAM_JEST_BE)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 22:33:38 MET

Użytkownik "SaX" <saxs_at_wp.pl> napisał:

> Wydawalo mi sie ze jak ja kupowalem (bylo to dawno)
> ze ma radio. nie interesowalem sie tym do tej pory.
> Na glowicy ty karty jest naklejna
>
> TV Phone99
> TV Capture 98
> w/VCR
> BG+DK

Dziwna ta naklejka. TV Phone 98 ma radio, TV Capture 98 nie ma radia.
Jeśli na śledziu jest dodatkowe gniazdo antenowe (inne niż używane
do tej pory przez TV), to jest to właśnie wejście anteny radiowej.
Musi tu pasować wtyczka od tej z pudełka. Wetknij na początek
kawałek drutu, odpal aplikację od radia i poszukaj stacji.

--
Sławek [am-pm]