sterownik do plyty

Autor: Adam Piotrowski (frigo_at_NOSPAM.pf.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 22:03:04 MET

Witam wszystkich i od razu pytam,
jak zabrać się do komputera, który nie wydaje z siebie dźwięków, a ma kartę
dźwiękową zintegrowaną na płycie głównej? Podejrzewam, że to wszystko
sprawka braku sterownika. Chyba trzeba by rozkręcić, przeczytać co za płyta
i potem mozolnie guglować...a może jest jakaś strona, gdzie znajdę wszystko
naraz?
Dzięki za pomoc. Dodam, że nie wiem co to za płyta, bo to nie moja, a
kolesia.
Pozdrawiam
Adam