Re: ECS K7SEMV3CL (cpu+vga+audio+lan) - wasze opinie?

Autor: mikey (mikepaw_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 21:08:12 MET

No wlasnie ja mialem/mam przyjemnosc z tym dzialac. Plytka + para gratow
sluzy mojemu bratu do internetu, divxow muzy i officea. pograc troche tez
mozna ale bez szalenstw - no chyba ze po wlozeniu innej grafiki. ale
ogolnie milo zaskoczony jestem (ponizej 400 pln na allegro za kompletny komp
to naprawde niezly strzal). nie jest to high end ale idealne rozwiazanie do
domciu czy typowego
biura. jeszcze do tego minitower i bardzo zgrabny sprzecik sie robi. po
kilku latach plyta do wyrzucenia ale biorac pod uwage ze na kupionym dzis gf
4 za 2 lata straci sie tyle samo....

pozdrawiam

michal