Re: Jakie DOBRY plytki CDR???

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 20:42:22 MET

> Ostatnio biore ACERy w 50 (szpula) po 52 zl. Sa dwa rodzaje: srebrne i
> zlote. Mam srebrne. Zlote sa po 55.
> Pale 40x i jest OK. Ale jak mi sie nie spieszy lub sa wazniejsze dane
> - pale 16x (bo roznica czasowa niewielka). Czasem nawet 8x czy 12x.
> Ale przy 40x nie ma problemow.
>
> Jeszcze bralem Acoss-y. Takie same wrazenia. Kosztuja ok. 50zl/50 szt.

Z bardziej "markowych" masz jakie doswiadczenia?

> Niestety w pudelkach juz plyt nie kupuje, bo nie ma gdzie ich trzymac
> :-) - nawet slimy zbyt duzo miejsca zajmuja w pokaznej ilosci... W
> domu trzymam w tych szpulach (w 50 i 25).
> Wczesniej palilem na platinumach, ale sie strasznie pogorszyly.
> Wczesniejsze byly OK.

Mam podobne wrazenie.
Zmienilem nagrywarke bo po pierwsze znudzilo mi sie
czekac 10 minut na plyte, po drugie zaczela pasuc plyty na 8x.
Wlasnie Platinum. Wydawalo mi sie, ze to kwestia brudnej,
czy zajechanej nagrywarki, ale teraz okazuje sie, ze to te pieprzone
plyty sa do duszy...