Re: Jakie DOBRY plytki CDR???

Autor: Zbyszek G. (merida1_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 19:28:22 MET

Witaj Jakub,

W Twoim liœcie datowanym 21 listopada 2002 (16:52:16) można przeczytać:

JJ> Jakie plytki polecicie do bezproblemowego negrywania
JJ> z predkoscia 40-48x. Najchetniej w kopertkach lub slimach.
JJ> Akceptowalna cena to <> 2.5-3zl ale oczywiscie chetniej taniej.

I po co się spieszyć ?
Do nagrywania 40x48 sš potrzebne płytki naprawdę dobrej jakoœci.
Czy znajdziesz w takiej cenie?
Ja mam Teac CD-W540E i podobnš prędkoœć,używam PLATINUM,
 ale prędkoœć ustawiam na 32x, szczególnie mniej,
gdy jest dużo pliczków o małej objętoœci, no i pliki muzyczne.

Ps. I tak nie zyskasz dużo większej prędkoœci nagrywania :)

--
Pozdrowienia,
 Zbyszek                            mailto:merida1_at_xl.wp.pl