problem z instalacja sterow SB Live

Autor: syco_at_go2.pl
Data: Thu 21 Nov 2002 - 19:13:23 MET

Vitam

Mam nastepujacy problem: po instalacji Win98 SE probuje zainstalowac LiveWare.
Po instalacji i restarcie system startuje i "zwisa". Po wylaczeniu NumLocka
przy starcie moge korzystac z klawiatury ale przy poruszeniu mysza - "zwis".
W Panelu Sterowania po zaznaczeniu ikonki "Dzwieki" - "zwis". W "Panel
Sterowania - System - Menedzer Urzadzen" nie widac zadnych konfliktow
sprzetowych.
Probowalem instalowac LiveWare 1 i 3 (caly czas to samo)

Czy ktos z szanownych grupowiczow(ek) zetknal sie juz z czyms takim lub ma
jakis pomysl ?
Bo mnie juz cos trafia po 6 reistalce systemu ... :( (juz przywrocilem
defaultowe ustawienia BIOS'a)

Moj sprzet:
Celeron 300 (bez cache) przetaktowany na 375
196 RAM
ASUS P2B
SB Live Value
Diamond Stealth II G640 AGP (i740)
mysz i kalwiatura PS/2

Dodam ze to wczesniej wszystko bezproblemowo dzialalo na tym sprzecie, ale
zamarzyly mi sie porzadki ...

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam:
Syco