Re: BT 878 w Tunerach TV

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 19:11:58 MET

> Czy chipset BT 878 w tunerach TV jest w miare nowy ?
> Mam ochote zakupić coś takiego tj. Avermedia TV Capture 98 z pilotem i
> teletextem. Sprzedający ceni sobie to 140 zł. Nie mam pojęcia o kartach TV
> nie wiem czy nie jest za drogo albo niewoiele taniej niż w sklepie nowa.
> dzieki za informacje z góry
> rafi

Nowy to on nie jest. Ma juz kilka lat, ale przez ten czas niewiele sie
zmienilo
w dziedzinie kart telewizyjnych. Obecnie wiekszosc kart produkowana jest
na tym chipe. Kart Avermedia nie znam, ale ja mam Prolink Pixel View Play
Tv Pak, wlasnie na bt878. Jestem z niej w pelni zadowolony.
Co do cen to juz sie nie orienuje, ja swoja kupilem ze 2 lata temu za okolo
360 zl. Wtedy byla to wypasiona karta z pilotem, radiem i kamera
internetowa.
Pozdrawiam
Marcin Tworek