Re: chipset intel tx - jaki naszybszy procesor

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 18:41:03 MET

Sander wrote:

> Nie wiem jak AMD, ale do Socket 7 włożysz max Intel P233MMX.

Tak, racja. Nie było P266...
Ale już wiem co tam siedzi - Cyrix III :)))
Tyle, że gościu zaczął coś mówić o filmach których nie może oglądać i
grach dla dziecka i większym dysku twardym.... Dałem więc sobie spokój z
kombinowaniem z procesorem i namówiłem go na kupno nowego kompa. Ale o
tym, w nowym temacie do którego serdecznie zapraszam:

"ECS K7SEMV3CL (cpu+vga+audio+lan) - wasze opinie?"

Dzięki;
Pozdrawiam
Marek