Re: przegrzany Athlon !!!

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 21 Nov 2002 - 17:38:46 MET

> wlasnie dzieki takim jak ww pytajacy reszta kupujacych ma problemy z
> gwarancja!

Jakos nie dociera do mnie ta hipoteza...moze jakies argumenty ??

> zainstaluje proce i cooler ale nie sprawdzi czy to chociaz sie kreci i potem
> chce wymiany calego sprzetu! to zwyczajna przesada

Patrze, ze nie tlyko nie rozumiesz, co czytasz, ale nawet co piszesz...

> a co do twojego cytatu mojej wypowiedzi to racz zauwazyc ze gry stawiaja
> najwyzsza poprzeczke a pozostale aplikacje moga byc jedynie dodatkiem.
> napisalem ze w obecnej chcwili nie skladam zestawow i dlatego nie bede
> radzil co z czym dobrze dziala

Dzieko ?? Ile ty masz latek ?? Gry ?? GRYY ?? Pokaz mi NAJleszpa gry, z
NAJwiekszymi wymaganiami, a ja ci znadje setke softu, dla ktorych to bedzie
ulamek wymagan...

Efreet