XP'ek - napiecie zasilania

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 17:19:47 MET

Hej

Mam XP'eka 1600+ i okolo 50-60 stopni C w stress (Seti_at_Home) w zaleznosci od
temperaturki w pokoju. Chlodzenie to popoularny TITAN TTC-T5TB z obrotami
zmniejszonymi z okolo 3300 do okolo 2800RPM, z tylu obudowy jest drugi
wiatraczek, ta sama wielkosc jak tego na TITAN'anie, chyba 80x80 mm ale
glowy nie dam. Na nim tez zmniejszylem obroty do 2800RPM.

VCORE na procku ustawione na domyslne, PC ALERT III pokazuje ze jest okolo
1,67V.

Pewnie da sie zjechac z VCORE, ale ile? Moze ktos z grupowiczow sie
pochwali...?? Bo temperaturke wypadaloby obnizyc...a nie mam kaski zeby
kupic lepszy wiatraczek.

Pozdrawiam i z gory thx za odp...

p.