Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 17:05:14 MET

Wojciech Giersz...

> Zgadzam sie z Toba w calej rozciaglosci.

Brawo...:)

> Ale dopiero w szesnastobitowcach.

Chwileczkę, mówiłeś: "w całej rozciągłości"...Kręcisz, zmieniasz
zeznania, jesteś niekonsekwentny ;)
Prawdziwy Commodore, to 8 bitów i ani jednego więcej :). Reszta to
kupione/podpatrzone, to nie jest już Commmodore :)

> Wczesniej bowiem szybko stwierdzili, ze poza prymitywny kalkulator
nie
> wyjda i musieli kupic gotowy projekt od Jay'a Minera, zeby sie na
rynku
> utrzymac ;)

Który to projekt gwizdnęli sprzed nosa Tramielowi, przebijając jego
ofertę cenową ponad sześciokrotnie :)) Jak Jacuś się dowiedział, kto
go podkupił, to ponoć klął bez przerwy przez 3 dni, nie powtarzając
się ani razu :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl