Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 15:52:59 MET

Użytkownik "Pe7er"...
[...]
> w robocie macie tunery tv i audigy oraz modemy ?

Nie, to mam w domu, na MSI (przedtem na Epox'ie). W robocie jest to co
napisałem, czyli Athlon TB 266DDR, GF2MX i LAN.

> a te 256 ram to jakie
> kingston moze ?

Nie, ale wyobraź sobie, że to pierwsza rzecz, jaka została sprawdzona.
Kostki są OK. Zasilanie też OK. Wirusy regularnie ścigane przez NAV'a,
OS Winda 2000...Zresztą, w robocie jest ponad 100 kompów, a takie
problemy są tylko z tą "serią zakupową"...

> btw u mnie w robocie delle optiplex gx 240 tez chodza niestabilnie
jak
> siedza przy nich niedouczeni pracownicy a niedouczeni
administratorzy
> zarzadaja siecia

Mówisz o sobie ?

> to moze magik nie potrafil skofigurowac biosu i os ? a moze trafil
na
> walnieta plyte wiadomo zdarzaja sie ale od tego jest gwarancja

Magik może i nie umie, nie wiem...Ja tam sobie radzę ;) Franca była
nie do uruchomienia na FSB 133. Na FSB 100 - ok. Wniosek: posiadacz
Durona pewnie by ją zachwalał i polecał innym. Co się zresztą na
grupie często zdarza ;)
Co do gwarancji: wydając kilka tysięcy na kompa, nie mam ochoty użerać
się z serwisem, czekać na wymianę, na sprowadzenie i takie tam, tylko
po to, aby zaoszczędzić stówę ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl