Re: brak dzwieku z cd-rom i dwa pikniecia przy starcie

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 13:53:31 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> A tak Cie az to zabolalo, ze spac nie mogles? ;)

Nie zabolalo, bo nie bylo do mnie. A ze nie spalem to calkiem inna inszosc.

> Nie zostal podlaczony kabelek audio. Mozesz zje&* firme co skladala. (z
wczesniejszego postu)

Zanim zaczniesz dawac ludziom takie rady, zastanow sie co mowisz. Facet
pojdzie do firmy, "zje&*..." gosci za kabelek audio i okaze sie, ze kabelej
jednak byl podlaczony, tyle ze cyfrowy. No i wyjdzie na idiote.

Smoq