Re: dziwna karta graficzna ...

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 12:54:39 MET

Użytkownik "Przemek Kędzierski" <p_kedzierski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3DDCC6EA.252D695E_at_poczta.onet.pl...

> Witam wszystkich.
> Kupiłem kartę graficzną, klon ATI 7000. Ma taką dziwną właściwość że
> przy starcie komputera nie 'przedstawia się', tylko po chwili
> czarnego ekranu pojawiają się już komunikaty biosu.
> Nie przeszkadza mi to, ale mam pytanie czy jest to normalne ?
> (tzn: czy wróży kłopoty na przyszłość)

Ja mam Sapphira R9000 i też się nie przedstawia, co ciekawe podczas startu
Windows Me nie ukazuje się graficzny ekran ładowania systemu na monitorze,
ale na TV tak. Ma ktoś pojęcie o co chodzi? TNT2 Pro wyświetlała wszystko.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.