Re: Czarny Monitor 19''

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:42:50 MET

In article <aricrf$1gv$1_at_foka.acn.pl>, Afaj wrote:

> Z tego co mi się wydaje COMPAQ to jest tylko na obudowie, a reszta to już
> zupełnie inna fabryka :) Ale mogę się mylić.

To dotyczy każdej znanej firmy. Chyba się nie spodziewasz, że gdzieś w
Holandii czy w Szwajcarii stoi wielka hala fabryczna, a w niej robotnicy
przy taśmach lutują płytki do monitorów. Taki monitor kosztowałby nie 3000,
tylko 23000. Teraz wszystko zamawia się w Chinach, bo tam są zarobki na
poziomie 40-50$ miesięcznie, a ludzie pracują po 16 godzin.

Paweł