Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:28:11 MET

> co za idiotyzm .....
> _____________________
> RAM tu w niczym nie pomoze ......

LOL i ROTFL

> mozesz spróbowac zoptymalizowac te XP (wylączyc bajerki i inne smieci)
> dobra konfiguracja podstawą !! warto TEMP i SWAP polozyc tez na osobnej
> partycji (jak nie masz innego dysku) i dac tam doozy klaster !

Tak, wszystko to należy zrobic, i w jakimś stopniu poprawia to sytuację.
Co nie zmienia faktu, że nadal bedzie to chodzic kiepsko przy 256MB.

> genberalnie
> radze dobrze skonsigurowac to co masz !! a potem myslec o np. RAM'ie

Wiesz, ja bym wolał najpierw dołozyć RAM, a potem ustawic system pod
taką ilość, jaką mam.

> nie da sie zrobic systemu do wszystkiego (uwiez - próbowałem) ,
Nie da się - zgadza się. Czasem warto rozważyć postawienie drugiego
kompa, jesli robisz taką masę rzeczy w domu.

> a jaka gra jest pamięciozerna ????

The Sims na początek, żeby nie było trudno. Spróbuj tak skonfigurować
XP, zeby przy 256 MB RAM ta gierka z wszystkimi oficjalnymi dodatkami
chodziła "ledwo przyzwoicie". Powodzenia.
Piszesz o bazach, DTP itd, ale wnioski wypisujesz takie, jakbyś tak
naprawdę nigdy tego nie uzywał, albo nigdy nie sprawdził, jaki wpływ ma
rozszerzenie pamieci na to co masz...

Otwórz sobie 300-mego wego .psd w Photoshopie przy 256 MB i przy 512
MB...a potem przy 1GB.
Samo otwieranie może trwać 4-5-cio krotnie krócej przy rozszerzeniu
pamięci, nie mówiąc już o dalszej pracy.

Oracle 9i zaczyna sensownie dzialać przy podniesionej domyślnej bazie
dopiero jak masz 512 MB w kompie...

Jancio