Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:13:43 MET

Wojciech Giersz...

> Brawo dla Pana. I wirtualne piwo :)

Wirtualne sam se wychlej...wirtualnie...;)

> Oj, grabisz se chlopie, grabisz... ;)))

Coś Pan...Ja nie jestem rolnikiem... ;))

A serio...Oglądałem to cudo ze 4 godziny, łaziłem dookała tego, jak
Chektor przy kancie...Nic mi nie pasowało...No, konsola do gier, czyli
Amiga wróciła tam, gdzie jej miejsce, ale zastanawiam się, do czego to
jeszcze mogło służyć...To zdaje się miało dysk CD i HDD, nawet floppa
brakowało ? (skandal, jak na owe czasy;)) Soft chyba trudno dostępny
(dyski CD w roku 90)
Ciekawe to było na pewno, ale Ty używałeś jej do czegoś konkretnego ?

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl