Re: Drukarka tania, hp?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:23:27 MET

arlekino napisał(a):

> tylko laserowke wszak ty duzo drukujesz i bedzie jak
> znalazl pod koniec eksploatacji twojego bebna :-))))
> a wygoda taka ze przy malej ilosci wydrukow swiety spokoj
> dla rodzicow
> nadto liczy sie tez szybkosc drukowania szczegolnie gdy sie to
> robi w malych ilosciach na poczekaniu
> nie posiadajac drukarki nie zdajemy sobie czesto sprawy ile to
> jednak mozna wydrukowac :-) gdy siea ja ma

chyba jestem ograniczony ;-) ale o czym ty do mnie rozmawiasz?*
Juz mówiłem: JA mam laserówke bo duzo drukuje! Ale rodzice nie maja
drukarki, poprzedni Canon2000 się im zepsuł (zapchana głowica), drukuja
mało więc na cholere im laser??? Wiesz, jaważniejsza jest kasa: jesli
drukują raz na 2 tygodnie to dlaczego wydawać conajmniej 900zł na
laser? Mysle, że taka za 300 zł im wystarczy, chciałbym tylko kupic
taką która znów po roku sie nie zepsuje.

--
*cytat z filmu