Odp: Athlon 2000XP

Autor: Kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 09:52:05 MET

Użytkownik Grzegorz W. <airman_at_priv3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:argtse$13c$1_at_news.onet.pl...
> mam pytanie o temperature jaka powinna byc wskazywana przez plyte glowna ?
> pokazuje ok. 60 stopni, czy to nie za duzo ?
> nie wiem dokladnie jaki to typ plyty, producentem jest ASUS.

temat byl poruszany miliony razy, 60 stopni to temp. w ktorej procek pracuje
normalnie, jak przekroczy 85 to zacznij sie denerwowac, bo afaik to 91
stopni jest temp. maxymalna w jakiej procesor pracuje.

pozdr.kraviec