Re: AMD klejenie?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 08:47:31 MET

Użytkownik "news" <otar_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> ma pytanie do sprzetowcow
> kupilem AMD 700Mhz nigdy wczesniej nie maialem doczynienia zawsze celerony
> na slot 1
> czy koniecznie musze kleic ta pasta przewodzącą procka do radiatora czy
moge
> go poprostu zalorzyc na niego przypiac radiator z wiatrakiem i bedzie ok?
> jaka jest tego korzysć lub wada
korzysc czego a wada czego ??

korzysc nie smarowania pasta (to nie klej) jest taki ze masz czysty procesor
i mozesz co jakis czas (w zaleznosci od zboczenia) zdjac sobie witrak i
popatrzec na logo AMD

korzysc smarowania to lepsze odprowadzanie ciepla na radiator ukladu
chlodzącego (na temat potrzeby chlodzenia procesoró nie bede sie rozwodził
bo chyba problematyka jest znana)

wad nie wymienie bo jestem niepoprawnym optymistą i zawsze szukam zalet a
nie wad :-)