Ostatnie pytania przed zakupem kompa (ECS K7S5A?)

Autor: Gerard (gs_at_zud.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 08:11:06 MET

Więc tak - zdecydowałem się na coś takiego:

Płyta główna ECS K7S5A - czy ma ona jakieś zabezpieczenie przed spaleniem?
Jakby tak wentylatorek się zaciął.

AMD Athlon 1800+
256 MB SDRAM
Dysk twardy HDD Baracuda 60 GB
Karta graficzna RADEON 7500 64DDR DH DVI/TV
DVD LG 16/40x
Nagrywarka CDRW LiteOn 48 - jak radzicie - brać wersję OEM, czy dołożyć 30
zł i mieć BOX. Będę narazie używał Windy 98SE i nie wiem, czy bez
oryginalnej płytki da się to odpalić.

Obudowa CODEGEN 300W
Głośniki 180W
Klawiatura+mysz (scroll) PS2

Monitor HYUNDAI V770+ 17" - a może warto dołożyć 100 złotych i mieć
DynaflatX, a może 150 i mieć płaskiego NEC-a - doradźcie.

Skaner PLUSTEK OPTICPRO ST12

No i to tyle. Sprzęt do użytku w domu - offline (nie mam dostępu do sieci)
czyli office, gry i inne domowe sprawy. Całość kupuję w sklepie (złożone) w
cenie 3420 złociszczy. Dzisiaj zamawiam, jutro odbieram i przez weekend
...... sami wiecie :-)

Dziękuję za wszelkie uwagi i rady.

Gerard