Re: Prośba o pomoc(niewyłączający się komp)

Autor: FalconTm (falcontmxxx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 00:12:42 MET

: Mam następujący problem : składałem z części komputer, mam zainstalowanego
: Win'a 98, komputer po zamknięciu systemu w menu Start ukazuję napis
"możesz
: teraz bezpiecznie wyłączyć komputer". Niestety przywykłem do tego, że komp
: samoczynnie się wyłącza. Mam płytę główną Asus P3B-F (bez sterowników) i
nie
: wiem czy to kwestia złego podpięcia jakiegoś przewodu na niej, czy też
: problem tkwi w sterownikach płyty lub może wreszcie w ustawieniach
Windowsa.

Czesto tak sie dzieje, jezeli np. instalowales winde z ACPI,
a potem po prostu wylaczyles.Winda nie wykryje poprawnie
na nowo urzadzen.Zaleca sie reinstall systemu po przelaczeniu
ACPI ON lub OFF.Mozesz sie bawic recznie w dodawanie
i zmiane urzadzen, ale uwierz mi ze szybciej bedzie od nowa
postawic system.

Pozdrawiam