Re: Bios do LuckyStar

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 23:16:29 MET

Szymon Wróblewski wrote:

>Witajcie
>Dostalem w spadku plyte pod p2. Na laminacie napisano P6BX2 rev 1.4. Nie
>napisano producenta ale wedlug wyszukiwarek odpowiada to plycie LuckyStara.
>Niestety bios jest datowany na 10/20/1998 i oczywiscie nie obsluguje dyskow
>wiekszych niz 32 GB a w win98 nie dziala UDMA. No i czasami dzieja sie
>dziwne rzeczy, potrzebny wiec jest nowy bios. Niestety na sieci LuckyStar
>jest dead moje proby szukania spelzly na niczym. Najdziwniejsze jest to ze
>wedlug oznaczenia na laminacie mozna sie sugerowac ze jest to plyta na BX,
> [...]
Ze strony www.wimsbios.com:
2A6LG {Via Apollo Pro Plus (692/596) Chipset}SH { SYE (Shining Yuan
Enterprise) <http://www.wimsbios.com/HTML1/sye.html> - produkowali płyty
LuckyStar}
Kilka biosów jest tutaj:
http://www.zdnet.de/treiber/man_prod/luckystar_mainboard-bios-wc.html ,
musisz tylko upewnić się jaki masz model płyty:
Jeśli nie będzie właściwego szukaj googlem.