Re: CTX strzela

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 23:21:31 MET

Użytkownik "Mik" <mist_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A i jeszcze jedno pytanie: znowu go do serwisu odeslac?
> Mik

TAK, wczesniej czy pozniej spali Ci sie.

Ja wlasnie tak zajechalem swojego pierwszego 15" CTX'a, dokladnie model
VL500 1569SE. Strzelal, strzelal, az puscil dymek, w wyniku czego dostalem
nowa 15". Sprzedalem ja, dolozylem troche kaski i kupilem 17" tez....CTX'a
(W sumie przez 2 lata uzywania na monitorze stracilem 50PLN - warto bylo) .
I takze ta 17" jest juz po jednej wymianie trafopowielacza :))). Mam
nadzieje ze jeszcze przez ten ponad rok gwarancji, ktory zostal, uda mi sie
dojechac ten monitorek do konca :). Jak narazie chodzi bez problemu.

IMO CTX daje specjalnie slabsze trafopowielacze (bo jak widac sytuacja jest
nagminna i dotyczy roznych modeli monitorow) , zeby wymusic na ludziach,
ktorzy malo uzywaja monitora (po 2-3h/dobe) kupno nowego zaraz po skonczeniu
okresu gwarancji. Takze, jesli ktos zamierza malo korzystac z monitorka to o
CTX'ie niech zapomni. A jesli ktos korzysta duzo....to jest wrecz
preferowane kupienie wlasnie CTX'a, bo istnieje duze prawdopodobienstwo, ze
do 2 lat monitorek sie zepsuje w taki sposob, ze nie bedzie zdatny do
naprawy w wyniku czego staniemy sie posiadaczami nowego egzemplarza :))).

p.