Re: ECS K7S5A i samoczynny reset biosu

Autor: Łukasz Szewc (lszewc_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 21:38:23 MET

> Dla mnie to bateria od biosu lezy.

No niestety... nie w przypadku ECS'a....

> Zmien ja nawet jak plyta nowa, bateria to tylko bateria moze byc padnieta

I tak mozesz miec ten problem dalej... Nie wiadomo dlaczego tak sie dzieje,
a producent nie odpowiada na pytania (a przynajmniej te zadawane poprze
e-mail) Jedyne rozwiazanie to wgranie nowego BIOS i lepiej nie firmowego, z
duzym prawdopodobienstwem problem zniknie... Wogole pracowalem juz na kilku
egzemplarzach tej plytki i ona ma rozne inne dziwne zagrania, szczegolnie
jak sie ja zmusi do pracy z bardziej wyszukanym sprzetem...

Pozdrawiam
Larry