czarne ekrany

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 20:41:34 MET

Podczas pracy na ekranie monitora pojawia sie nagle na ok. 1 sekunde czarny
ekran. Wygląda to jakby sie wygaszacz właczał . Potem kompa działa w
porządku. Pojawia mi się to coraz częściej. Komputer składa się ma m.in. z
Abit KT7A , Duron 1200, GeForce256 32 SDRAM, LG Flatron 775 FT, i dwuletni
zasilacz Codegen 300 W. Dodam ze z gier czasem mnie wyrzuca a temp. procka
jest ok 44 C. Zasilacz czy moze stary geForce pada. Jak to sprawdzić ?
rafi