Re: przegrzany Athlon !!!

Autor: czoper (czoper_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 20:35:38 MET

"Jaro" <jaroc_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Jak jestes taki wymiatacz, to poco czytasz??
> Opowiesc byla dosc dluga a pytanie na koncu, musiales jednak
przebrnac przez
> wszystko.
> Zawsze mnie dziwia tacy ludzie, czyta i pozniej cierpi ze sobie glowe
> zawrócił.

Nie przejmuj sie nim :) - przejzyj pare jego postow z dzisiejszego
dnia:
"do graniia znaczy ze musi byc super. a reszta to tylko taki dodatek"
"nie bede pisal co dokladnie masz kupic bo obecnie nie skladam calych
 kompow i dlatego nie bede polecal"
:))))
Odwiez do serwisu, niech potestuja - sprobuj pojsc_na _calosc ;) - moze
wymienia
Jesli to szanujaca sie firma, nie powinno byc problemu

--
pozdrawiam - czoper