Re: D600 + Abit KT7A = problem ;-(

Autor: indiano (mr_ace_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 20:11:16 MET

Witam

> mam problem: D600 na abicie kt7a nie chce chodzic na magistrali 133 MHz
> (6x133), zarowno przy standardowym ustawieniu napiecia, jak i napieciu do
> 1.8V, pamiec to oczywiscie PC133. Max co moge wycisnac to 117 MHz, juz
przy
> 120 komp w ogole nie wstaje... Plyta na 100% na chipsecie kt133a.
> Pytanie brzmi: dlaczego nie chce odpalac na 133?

A czego bys chcial od tego procesora ? Przeciez wedlug specyfikacji ten
procek chodzi na magistrali 100MHz. To, ze komus sie udalo podkrecic go
stabilnie do mag. 133MHZ to kwestia szczescia (egzemplarz). Jak tak
koniecznie chcesz miec wyzsza predkosc to kup sobie jakiegos proca na 133MHz
i po klopocie. Abstarchujac od tematu. To jest tak jakbys sie zalil ze z
silnika malucha nie mozesz wycisnac 50KM choc innemu sie udalo.

Pozdrawiam
 Radek