harmonogram zadań

Autor: Marcin G (marci_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 20:18:17 MET

Czy znacie jakiś zamiennik (freeware'owy) harmonogramu zadań pod win2000.
Potrzebuję
aplikacji która uruchomi mi program codziennie o godzinie 5:00 rano i
zamknie go o 20:00. Z windowsowym harmonogramem jakoś mi nie wychodzi.
Wlączyć włączy ale z zamknięciem mam kłopoty

Ewentualnie co wpisać w harmonogram zadań by zamknął peceta o konkretnej
godzinie. W biosie nie mam takiej funkcji.

Przepraszam że trochę NTG, ale tą grupę czytam najczęściej

proszę o pomoc
pozdrawiam
Marcin