Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 19:43:33 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" napisał:

> A BTW: posiadam chyba najbardziej kosmiczny
> wynalazek, jaki w ogole pojawil sie na rynku pod
> nazwa "komputer". [...] ktos sprobuje zgadnac, co to? ;)

Będę strzelał: Helios? Pracowałem kiedyś na takim. Chyba 16 jakichś
RISC'owych procesorów. Łączna moc obliczeniowa zbliżona może do
Pentium 200. Całość chłodzona przy pomocy 4 wentylatorów o średnicy
ok. 100 cm. Powierzchnia komputera: ok. 6 m2. Masa: hgw, ale na oko
jakieś pół tony.

Inny strzał: komputer składany samodzielnie wg jakiegoś projektu z
Młodego Technika (czy innej tego typu - nie pamiętam). Mój znajomy
szczyci się tym, że pod koniec lat 60-tych samodzielnie zlutował od
podstaw komputer na podstawie gotowych schematów zamieszczonych w
jakiejś gazecie. Nie pamiętam jak to się nazywało, ale budzi respekt.

Pozdrawiam,
Sniper