cudowny tuner Fly II

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 01:12:30 MET

tak jak pisalem pare dni temu pada mi odbior sygnalu z tunera Fly II
(najlepsze jest to ze MoreTV dziala wciaz jak zloto) VDub pokazuje
mi czarne okienko, firmowy program tylko ramke z obrazu + zero dzwieku
zauwazylem ze pomaga przeinstalowanie tunera, ale qpa - po kolejnym
uruchomieniu kompa znowu brak obrazu (zero konfliktow IRQ etc,
zreszta MoreTV dziala) ??? cuda ??? ze tez mi sie trafi zawsze jakis
"cudowny" sprzet ...grrrrr....

2 sprawa to kodek MJPEG - moze mi ktos podeslac cracka do Morgana
v.3.0.0.9 (tylko nie tego LasHa 3.009, bo to nie dziala)... poza versja jw.
zainstalowalem tez Morgana MJPEG2000 v.1.3 - co to za wersja ??
pokazuje sie po uruchomieniu VDuba, ale nie ma jej w okienku przy
capture-owaniu avi ???
ew. jak ktos ma sprawdzonego Morgana+crack to poprosze - szukalem dzisiaj
chyba z godzine na necie i sa tylko te 2 wersje w dodatku cracli LasHa
to jakies go..no, nie zlamaly mi ani v.3.0.0.9 ani v.2000

ZOMO