Re: chipset intel tx - jaki naszybszy procesor

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 19:06:08 MET

Pawel Z. wrote:

> (...)Jaki procek chgcesz podkręcać do tych 300MHz?

Nie chcę podkręcać. Chcę wymienić na inny.
W zasadzie to wyjaśniłeś sprawę. Skoro to _musi_być_ socket 7 i skoro
pentium(1, MMX) nie wyciąga 300Mhz, to znaczy, że siedzi tam jakiś AMD.
Ale żeby sprawdzić jakiego szybszego AMDka można tam wsadzić będę
potrzebował "więcej danych" o płycie. W każdym razie ruszam w kierunku
AMD. Ostatnie pytanie pozostaje - jaki najszybszy procesor obsługiwał
chipset Intel TX?

Dzięki
Pozdrawiam
Marek