Re: Baracud 80 GB problem z pojemnoscia

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 17:06:59 MET

Dnia Mon, 18 Nov 2002 11:57:33 +0100 Sniper w wiadomości
<arah3i$7gh$3_at_news.onet.pl> napisał/a:

>Może wszystkie kompy (BIOS'y), do których podłączasz dysk nie
>obsługują więcej niż 32 GB?
obsługują bo widziałem na własne oczy :)

>Inny pomysł: może problem stanowi autodetekcja dysków podczas
>bootowania. Z doświadczenia wiem, że czasami zawodzi i nieraz lepsze
>wyniki można osiągnąć wybierając IDE HDD AUTO DETECTION w BIOS'ie. A
>czasami trzeba ręcznie wpisać wszystkie parametry (głowice, sektory,
>itp., itd.).
też sprawdzałem, to nie to :)

>Jeszcze inny pomysł: może spróbować odpalić program Seagate Disk
>Wizard (czy Disk Manager - nie pamiętam). Może potrzeba zainstalować
>jakiegoś Drive Overlay'a?
Jeśli bios nie obsługuje >32 to jest to jedyny sposób na wykorzystanie
reszty, ale tu nie o to chodzi. Chodzi o to, że dysk przestawił się
jakoś trwale na 32G i mu się to tak spodobało, że nie chce już wracać
do 40 :)

pozdro

--
KRiZBi