chipset intel tx - jaki naszybszy procesor

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 17:47:12 MET

Witam
Wiem niewiele o sprzęcie który (potencjalnie) mam "przyśpieszyć".
To co wiem to: Jakaś stara płyta na TX'sie (tylko PCI i ISA) Bios
melduje procesor 300Mhz.
No i mam problem. Na TX'ach nie było płyt pod socket370 (były???). A
najwyższy pentium pod socket 7 to zdaje się 266Mhz...
Mam więc pytanie. Czy możliwe, że ktoś podkręcił tego pentiuma do
300MHz? Albo tam jest secket 370?
I jeszcze jedno:
Jaki najszybszy procesor możne obsłużyć intel TX (wiem, wiem zależy od
płyty...), ale tak teoretycznie ;)?

Pozdrawiam
Marek