Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 15:58:21 MET

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości

> A jak jest. Wiem ze telewizja wyswietla 24 fps i obraz jest plynny.
> Czy z monitorami i grami jest inaczej ?

Luminofor w kineskopach TV ma dłuższy czas gaśnięcia plamki niż luminofor w
monitorze komputerowym.
Dlatego odświerzanie 50Hz na TV nie jest tak dokuczliwe jak 50Hz na
monitorze. Po prostu plamka luminoforu monitora szybciej gaśnie po
zakończeniu pobudzenia elektronami.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.