kartya graficzna --> TV

Autor: Jerzy Ostrowski (jpostrow_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 14:46:09 MET

Witam grupowiczów!
Niedawno nabyłem nowego laptopa i chciałbym oglądać czasem film z DVD na
większym ekranie. Posiada on kartę graficzną, z procesorem SIS 630/730 z
wyjściem TV. Odpowiednie sterowniki zostały chyba dobrze zainstalowane.
(Posiadam
również najnowsze, ściągnięte ze strony producenta, ale ich jeszcze nie
instalowałem).System WinXP. Nabyłem kabel SVGA - EURO. Posiadam
telewizor Philips - 2 letni z gniazdem EURO. Wszystko podłączyłem w
odpowiedniej kolejności i nic.
Mam nastepujące pytania.
1. Czy wejście Euro w telewizorze może nie obsługiwać sygnału z komputera?
2. Czy kupiłem dobry kabelek? (może EURO ---> svga) (w sklepach sprzedawcy
są takimi dyletantami,
że nie potrafią nic mądrego powiedzieć, przy kupnie kierowałem się wtykami)
3. Co mogliby Szanowni grupowicze mi doradzić, aby rozwiązać mój problem?
Pozdrowienia
Jerzy Ostrowski

e-mail.: ostrow_at_teldom.pl
tel: +48 58 6241508