Problemy z klawiaturą Media-Techu MT126

Autor: lordnemo (lordnemo_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 14:01:46 MET

Cześć

Kupiłem na Allegro klawiaturę MT126. Podłączyłem wszystko działa ale... :-)
Gdy przez pewien czas nie używam klawiatury (ok. 5 sek.) gdy zechcę coś na
niej napisać klawiatura nie reaguje. Dopiero po 1-2 sek. zaczyna być
aktywna. Coś podobnego jak monitor się wygasza. Pytałem się jednej osoby
która ma taką samą klawiaturę czy ma taki sam problem ale zaprzeczyła.
Czy wiecie w czym może być błąd? Nie dostałem instrukcji do klawiatury a z
osobą która mi ją sprzedała nie mogę się na razie skontaktować bo wyjechała
na delegację.

Pozdrawiam
lordnemo