monitor

Autor: Tomek (c6_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 12:52:11 MET

Witam!

Moj monitor od pewnego czasu dziwnie sie zachowuje... Na ekranie pojawiaja sie
linie poziome - tzn obraz jest ok, tylko jakby interlaced. Jakby, bo zadnego
przeplotu nie ma. Przy 85 Hz jest calkiem spoko, jednak na bialym tle i tak
jest ten "efekt" widoczny. Przy mniejszym odswiezaniu jest znacznie gorzej. Wie
ktos co moze byc nie tak? Moze to sprawa rozmagnesowania? Nie mam takiej opcji
w monitorze i nie wiem jak to zrobic... A moze cos sie psuje - lub zepsulo.
Dziekuje z gory za wszelki odpowiedzi
Pozdrawiam
Tomek