Re: [Warszawa] gdzie kupic komputer ?

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 12:40:53 MET

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote in message
> W takiej sytuacji polecam firme PTR - ceny sa dosc niskie, a serwis jak
> wszedzie - potrafia olac klienta, ale rowniez potrafia idealnie zalatwic
> sprawe. Maja gwarancje najnizszej ceny (kupisz, ale przyniesiesz cennik z
> innego sklepu ze bylo taniej - zwroca roznice).
> Jedynie co ci nie polacam - to przyjsc do sklepu i belkotac ze chcesz miec
> dobry sprzet jak najtaniej. Bo wtedy to oni maja pole do popisu. Mowie tu
> wiekszosci spklepow.
> Natomiast jezeli chcesz tanio - niestety Compaqa nie wezmiesz.... Chyba ze
> ze slabsza konfiguracja.

Wiesz, problem jest klasyczny - znajomy chce kupic peceta do sklepu i
oczywiscie ma byc najtaniej. Moja rola ogranicza sie do wybrania zestawu
byle bylo tanio i dobrze (cokolwiek by mialo to znaczyc). Jest ciekawa
oferta na plycie tusl-m (integra z dzwiekiem i grafa), Cel 1GHZ, 128 SDRAM i
20 GB Samsung - wychodzi nieco ponad 1100 zl brutto za samo pudlo bez modemu
(ponad 1800 brutto z wszystkim co potrzeba ale bez monitora z w98se OEM).
Jak chca tanio to musza sie pozegnac z rozbudowa.
Jezeli moj znajomy pojdzie do sklepu to faktycznie zacznie belkotac i
dostanie wilamette plus ECS z padakowym IBM-em : ))))) i bedzie sie za
miesiac, dwa pienil.

Sprawdzilem konfiguratora w PTR - niestety w ofercie sa glownie komponenty
(proc + plyta) bazujace na s.478. Do tego jakis posrany ten konfigurator bo
po wybraniu plyty z dzwiekiem i tak dolicza karte dzwiekowa za 45 zlotych i
nie ma w98se.
Poza tym co to za paranoja - "Bez skanera 1 zł", "Bez glosnikow 1 zl" ?
Pierwszy raz widze, ze za brak czegos trzeba placic.

adam