Nysz A4tech opto 315 problem

Autor: BraNieK (braniek_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 11:31:59 MET

Witam..
Komp wykrywa mysz w niosek z tego ze powinna dzialac owszem dzialaja ale
tylko klawisze nie ma ruchu jak przesuwam ja to lekko drzy kursor ale sie
nie przesuwa nie wiem jaka jest konkretna zasada dzialania myszy optycznej
ale dioda w niej mruga strasznie dziwnie raz jest ciagle swiatlo raz mruga z
przerwami szybciej lub wolniej Nie wiem czy mysz walnela w koncu jest nowa
czy port Najgorsze jest to ze aktualnie nie moge sprawdzic jej na innym
kompie prosze o rade ... pomoc Dzieki...
Pozdrawiam ...