Re: Usunięcie danych z padniętego dysku

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 10:20:16 MET

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk" napisał:

> przez prawie miesiąc jeden dysk leżał mi przed
> głośnikiem (de facto 60W). no i nic :) ale to nie
> jest silny głośnik

Obudowa dysku jest tak skonstruowana, żeby chronić go przed normalnie
występującymi w jego otoczeniu polami elektromagnetycznymi oraz
niewielkimi wyładowaniami elektrostatycznymi. Jeśli leżał przed
głośnikiem, to pewnie nawet tego pola nie uświadczył (przeanalizuj
biegunowy rozkład pól magnetycznych). Ale gdybyś przyczepił go
bezpośrednio do elektromagnesu z tyłu głośnika, to taka kuracja
mogłaby mu mocno zaszkodzić.

Pozdrawiam,
Sniper