Re: Minolta Page Pro 1200W

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 10:00:14 MET

Jędrek napisał(a):

> Mógłbyś konkretniej.

Moge konkretniej ale tylko o modelu 1100L który posiadam. O 1200W nic
jeszcze nie słyszałem.

A więc:
- kilka razy wciągneła papier !!! tak, że nie dało się go ze środka
wyciągnąć

- robi białe plamy na drukowanym tekscie

- mam popiepszone sterowniki, co objawia sie ciągłymi komunikatami:
"Power off or cable problem" w momencie kiedy kabel jest ok, a drukarka
jest ON! trzeba wyłączyc i włączyc ponownie i juz jest ok (więc gdzie
ten cable problem?;)

- czasami drukuje całe czarne strony...

ogólnie mówiąc dno... jak coś wydrukuje to jakość jest zadowalająca,
ale ile jest z nia problemów to szkoda gadać... no i nie działa pod
linuxem...

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800